Malleo TriStep ortoza za skočni zglob

Aktivniji ranije posle povreda ligamenata skočnog zgloba



Kratak pregled pogodnosti

Lako rukovanje

Uz konsultacije sa vašim doktorom, individualni funkcionalni i stabilizacioni elementi ortoze mogu da se skinu u nekoliko lakih koraka tokom tri faze lečenja. Ortoza je tako indvidualno prilagođenija i izdiferencirana prema raznim etapama procesa lečenja.

Svrsihodno vežbanje

Poseban program vežbi Malleo Move pruža ciljanu podršku procesu izlečenja ligamenata. Vežbe su prilagođene trima fazama oporavka. Lako možete da ih radite i kod kuće, ali samo uz konsultacije sa vašim doktorom.

Imobilizacija (faza I)

Malleo TriStep imobiliše vaše stopalo u akutnoj fazi upale (od nultog do četvrtog dana, maksimalno do 14. dana). Ciljevi su ublažavanje bola i smanjenje otoka. U ovoj fazi treba da podignete stopalo i da ga hladite ledom. Doktor će vam dati detaljan savet. Nosite Malleo TriStep sa kaišem za stabilizaciju i sa udlagom za stopalo. Tokom dana može da se nosi sa ravnom cipelom koja može skroz da se otvori.

Stabilizacija (faza II)

U fazi formiranja novog tkiva (od četvrtog do 28. dana), tokom dana ne morate da nosite udlagu za stopalo. Cilj je da se nastavi stabilizacija stopala i da se počne lagana mobilizacija. Noću i dalje nosite udlagu za stopalo koja sprečava unutrašnju rotaciju stopala dok ležite na leđima ili na boku. To predupređuje ponovno kidanje ligamenata tokom noći.

Potpora (faza III)

Faza maturacije tkiva počinje oko 29. dana, tako da možete da nosite Malleo TriStep bez kaiša za stabilizaciju i udlage za stopalo u zavisnosti od indikacija. To treba da poboljša stabilnost i mobilnost, kao i koordinaciju i ravnotežu. Posle ove faze, možete da nastavite da nosite ortozu da biste predupredili ponovne povrede ligamenata skočnog zgloba.

Malleo Move program vežbi

Malleo Move program veži je napravljen specijalno da bi se potpomogao proces oporavka posle povrede ligamenata. Nudi praktične vežbe, prilagođene trima fazama lečenja, koje lako možete da radite i kod kuće. U zavisnosti od faze, vežbate svoju ravnotežu ili radite trening usmeren ka povećanju snage.

U svakom slučaju, važno je da konsultujete doktora pre nego što počnete da vežbate. Proverite u kojoj ste fazi oporavka i pitajte koliki trening može da podnese vaše stopalo i da li pravilno izvodite pokazane vežbe.

Program vežbi ćete naći na stranici Preuzimanja u odeljku Informacije za korisnike.

Indikacije

  • Akutne povrede skočnog zgloba
  • Akutna i hronična nestabilnost kapsularnih ligamenata
  • Zapaljenske bolesti zglobova
  • Degenerativno oboljenje skočnog zgloba
  • Rehabilitacija posle operacije skočnog zgloba
  • Prsnuće unutrašnjeg ligamenta